Twitter sentiment

Je klanten weten je op Twitter te vinden met al hun vragen en problemen. Bij crisis of acties wil je in één oogopslag de belangrijkste uit de enorme stroom berichten pikken met behulp van een twitter sentiment analysis. Maar hoe prioriteer je die gigantische hoeveelheid conversatie?

Twitter sentiment prioriteren met Clipit

Ons Twitter sentiment, dat we samen met SNTMNT ontwikkelden, helpt je om snel in te schatten welke berichten voorrang moeten hebben. Is de sentimentindicatie donkerrood, dan gaat het waarschijnlijk om een extreme klacht of probleem. Snel oplossen! Is het sentiment donkergroen, dan heb je te maken met een superpromoter. Die wil je vast bedanken! Vergroot zo het engagement onder je doelgroep en behandel berichten waarmee je veel winst kunt behalen als eerste. Met onze Twitter sentiment analysis werk je in vijf minuten door al je berichten heen.

Grafiek Twitter sentiment

Psst… Ook PR-waarde helpt je bij het prioriteren in conversaties. Hoe groter het bereik van de auteur, hoe hoger de PR-waarde, hoe sneller je natuurlijk reageert!

 

Aan de slag met media monitoring voor social media monitoring

scan aanvraag form3

Wil je kennismaken met Clipit? Wij nodigen je uit om onze tool een week vrijblijvend te proberen. Vul onderstaand formulier in en monitoring adviseur Stefan of één van zijn collega’s Rutger, Thomas of Stan neemt contact met je op om je wensen te bespreken.