Community management

Ben jij verantwoordelijk voor community management binnen je organisatie? Dan wil je vast altijd als eerste op de hoogte zijn van berichten en vragen via social media platformen. Hoe zorg je ervoor dat je constant real time berichten volgt, zonder de hele dag al je kanalen te checken? Je hebt immers nog meer werk te doen…

Realtime verzamelen voor up-to-date community management

Clipit verzamelt in de Clipit Portal realtime berichten van de belangrijkste social media. Als jouw merk opduikt in een bericht op Twitter, Facebook of een eigen platform, verschijnt het direct in onze Portal. Je ziet wie het bericht schreef, wat er over je is gezegd en waar het werd geplaatst. Je kunt de berichten eenvoudig inplannen bij collega’s of zelf reageren vanuit onze CRM module voor community management. Zijn niet alle berichten interessant voor jou? Onze media analisten filteren berichten tot op detail met uitgebreide zoekopdrachten.

Zo ben jij altijd de eerste die nieuwe conversaties signaleert en zit je bovenop het community management!

Aan de slag met media monitoring voor community management

scan aanvraag form3

Wil je kennismaken met Clipit? Wij nodigen je uit om onze tool vrijblijvend te proberen. Vul onderstaand formulier in en monitoring adviseur Stefan of één van zijn collega’s Rutger, Thomas of Stan neemt contact met je op om je wensen te bespreken.