Webcare

Steeds meer consumenten zoeken interactie met bedrijven via social media. Zij verwachten snelle en goede service. Net zoals je die via andere kanalen geeft. Met adequate social media monitoring wordt webcare een professioneel onderdeel van je externe communicatie.

Wat is webcare?

Webcare is het monitoren van je online reputatie op social media en het reageren op vragen, klachten of complimenten van klanten. Met de webcare oplossing van Clipit ben je altijd als eerste op de hoogte en kun je razendsnel inspelen op vragen van je klanten. In de Clipit portal volg je realtime wat klanten over je zeggen in social media. Ook de tweets zonder @ of # voor je merknaam pikken we op. Je reageert direct vanuit de tool. Van daaruit kun je ook berichten bij je collega inplannen. Conversaties regel je eenvoudig met de labels afgehandeld en wachten op.

Reviewsites en alerts

Mis niets! Blijf ook op de hoogte van klachten of slechte recensies op reviewsites, want Clipit scant naast social media alle redactionele websites. Geen tijd om de hele dag in je Clipit portal te neuzen? We sturen je een alert bij extreem veel of negatieve berichten.
Zo heb je in vijf minuten het overzicht dat nodig is voor jou!

Aan de slag met media monitoring voor webcare

scan aanvraag form3

Wil je kennismaken met Clipit? Wij nodigen je uit om onze tool een week vrijblijvend te proberen. Vul onderstaand formulier in en monitoring adviseur Stefan of één van zijn collega’s Rutger, Thomas of Stan neemt contact met je op om je wensen te bespreken.





Vergelijkbare toepassingen

Webcare met Clipit

Wil je media monitoring tools vergelijken voor je webcare? Lees dan ons blog over de belangrijkste verschillen tussen media monitoring tools.