Nieuwe rapportages

Veel van onze klanten maken al gebruik van onze rapportagemogelijkheden. Van een overzichtelijk factsheet tot een diepgaande media analyse, onze media analisten zorgen ervoor dat je media aandacht inzichtelijk gemaakt wordt. Om jullie hier steeds beter in te voorzien, hebben we ons huidige rapportage-aanbod verscherpt. Zo kunnen we jou nog beter helpen om jouw vraagstukken te beantwoorden.

Onafhankelijke media analyses

Er zijn drie (ver)nieuw(de) media analyses:

  • Media Report
    Met dit factsheet heb je in één oogopslag inzicht in jouw media prestaties. Je hebt de keuze uit 5 verschillende vormen met ieder 10 grafieken.
  • Media Insights Analyse
    Biedt je uitgebreide context van je media aandacht. De media analist zoomt in op de meest opvallende pieken en dalen in de data en zoomen in tot op berichtniveau om oorzaken te achterhalen. Wil je bijvoorbeeld weten of een discussie rondom jouw merk meer onder de consument of juist in de politiek leeft? Dit soort vragen worden beantwoord in een Media Insights Analyse.
  • Media Intelligence Analyse
    Door expertise en ervaring uit de PR- en (marketing)communicatie te koppelen aan monitoring, geeft de Media Intelligence Analyse verrassende inzichten op basis van data. Of het nu een PR-campagne is, of de implementatie van een nieuwe strategie. Clipit analyseert alle beschikbare earned, owned en paid media data en integreert deze in één heldere analyse, inclusief onderlinge verbanden en kansen. Zo krijg jij onafhankelijk inzicht én advies.

Visual Bavaria Rapportage - Global Family Business Awards

Meer weten?

Jouw monitoring adviseur helpt je graag bij het kiezen van de juiste vorm. Neem gerust contact op met Stefan, Thomas, Stan of Rutger via de mail, chat, WhatsApp of telefoon (024 – 8000 704).