Nieuw: automatische kernboodschap ranking voor PR-waarde

In 2012 lanceerden we onze PR-waarde voor online & social media. Inmiddels is deze uitgegroeid tot een crossmediale PR-waarde. Zo ben je in staat om de impact van PR van verschillende mediumtypes tegen elkaar af te zetten. Eén van de factoren die we meenemen in de PR-waarde formule is de kernboodschap. Dit geeft aan in hoeverre je kernboodschap naar voren komt in het artikel. Tot op heden was dit voor ons niet te bepalen, daarom werd deze op neutraal beoordeeld. Maar daar hebben we verandering in gebracht!

Automatische ranking van kernboodschap in PR-waarde

Het is nu mogelijk om een persoonlijke kernboodschap mee te nemen in de PR-waarde berekening. Dit betekent dat de PR-waarde nog relevanter wordt voor jouw merk of campagne. Wil jij ook een geoptimaliseerde PR-waarde? Je media analist stelt het graag voor je in! Neem contact met ze op via de chat, mail of telefoon.

PR-waarde Clipit

 

Andere toepassingen

De techniek waarmee we de kernboodschap automatisch een ranking geven heet ‘post matching rules’. Het ranken van de kernboodschap is niet de enige mogelijkheid die we je hiermee bieden. Zo kunnen we bepaalde berichten automatisch:

  • Aan mappen toevoegen;
  • Een status toekennen;
  • Als favoriet markeren;
  • Het sentiment wijzigen;
  • De gehele PR-waarde wijzigen.

 

Meer weten over bepaalde mogelijkheden? De media analisten vertellen je alles!