Vernieuwd: berichtdetailpagina

Vanaf 23 januari vind je in de Clipit Portal een vernieuwde berichtdetailpagina. Hierin vind je een aantal veranderingen terug, zoals nieuwe indicatoren, hergestructureerde data en embedded posts.

Nieuwe indicatoren

Naast de vernieuwde sentiment indicator vind je nu ook indicatoren voor PR-waarde en bereik! Het sentiment is altijd al een vast onderdeel in je Clipit Nieuwsselectie en Portal. Waar je dit zag in de vorm van een donkergroen, groen, geel, oranje of rood balkje, vind je het nu terug in een rondje. Het vertrouwde sentiment, maar dan anders weergeven! Om je ook snel inzicht te geven in de PR-waarde en het bereik hebben we hier indicatoren voor toegevoegd in de Clipit Nieuwsselectie en Portal. Je vindt ze na de sentiment indicatie. Met deze nieuwe indicatoren heb je eenvoudig inzichtelijk welke berichten een hoge PR-waarde of een hoog bereik hebben. Zo haal je de belangrijke berichten nog sneller tussen al je berichtgeving uit.

Vernieuwd: Berichtdetail pagina

Hergestructureerde informatie

Als je op een bericht klikt in de Clipit Portal dan klapt er een uitgebreider vak uit. Hier vind je de informatie die wij voor jou verzameld hebben over het bericht, de bron en de auteur. Tevens kan je hier verschillende acties voor het bericht instellen. De nieuwe berichtdetailpagina bestaat uit drie kolommen. In de eerste kolom vind je alle informatie over het bericht en de auteur, tevens is het hier mogelijk om een opmerking bij het bericht te plaatsen. In de tweede kolom, Analyse, geven we de cijfers weer die we gebruiken om tot de PR-waarde te komen. Zoals je van ons gewend bent, kan je zelf de ranking voor sentiment, branding en kernboodschap aanpassen. Naast alle getallen rondom PR-waarde en bereik heb je hier de mogelijkheid om het bericht een status toe te kennen of het bericht in een map te plaatsen. Tot slot vind je in de derde kolom alle informatie over de bron. Bekijk je een social media bericht? Dan vind je het bericht in deze kolom terug. Je ziet in één oogopslag hoe vaak het bericht gedeeld of geliked is.