Nijmegen,
27
november
2018
|
08:34
Europe/Amsterdam

Charissa Smits nieuwe directeur Clipit

Rinske Willemsen start Skyne Nederland

Samenvatting

Na 5 jaar neemt directeur Rinske Willemsen afscheid van Clipit. Per 1 januari volgt Charissa Smits haar op als directeur. Charissa is sinds 2010 werkzaam voor Clipit. In die jaren vervulde ze verschillende functies en bekleedde ze afgelopen jaar al de rol van operationeel directeur. Zij zal samen met de oprichters en aandeelhouders Paul Aelen en Sjaak Janssen het dagelijkse bestuur vormen van Clipit. Rinske Willemsen start haar eigen merkstrategie bureau Skyne in Nederland.

Charissa over haar visie en de strategische koers van Clipit:

“Ik zie er ontzettend naar uit om Clipit samen met mijn team verder uit te bouwen tot een volwaardig media intelligence bureau. Met ruim 17 jaar ervaring in media monitoring en -analyse, zien we nu de vraag naar onze expertise en kennis op het gebied van data-interpretatie en -integratie groeien. Onze media analisten en intelligence specialisten voorzien klanten van onafhankelijke, datagedreven inzichten. Met deze fore- en insights zijn onze klanten in staat slimme keuzes te maken in hun merk- of bedrijfsstrategie.”

Rinske Willemsen over haar jaren bij Clipit en de aanstelling van Charissa:

“Na vijf jaar vol passie bij Clipit, start ik Skyne Creative Visionaries in Nederland. Een branding & design bureau dat onderdeel is van een internationaal netwerk. Bijzonder trots ben ik op alle innovaties die ik in mijn vijf jaar bij Clipit heb doorgevoerd, van crossmediale PR-waarde tot de introductie van media intelligence diensten. Mijn opvolger Charissa staat klaar om het stokje over te nemen en ik heb er alle vertrouwen in dat zij de groei en ontwikkeling van innovaties succesvol door gaat zetten!”

Over Clipit

Clipit is specialist in media monitoring & intelligence. Sinds 2001 maken we voor onze opdrachtgevers inzichtelijk wat media aandacht betekent voor hun merk- of bedrijfsstrategie. Dankzij onze verfijnde inhouse technologie en de beste partners bieden we het meest complete overzicht van media vermeldingen in online en social media, print en radio & TV. De Clipit Portal geeft eenvoudig inzicht in volumes, sentiment, bereik, branding en PR-waarde. Een team van professionele data experts en intelligence specialisten staan dagelijks voor onze opdrachtgevers klaar om onafhankelijke foresights en insights te bieden. Zo zijn onze opdrachtgevers in staat om slimme strategische keuzes te maken. We werken met trots voor PR-bureaus en corporates zoals Mercedes-Benz, Hill+Knowlton, Swinkels Family Brewers, Het PR Bureau, Unilever, Coopr, Nederlandse Loterij en Edelman.

 

Laatste nieuws