Media Monitoring Adviseur (40 uur)

Wij zoeken een verkopende adviseur

Betaal jij nooit te veel? Denk jij altijd te onderhandelen en ben je zo gedreven hierin dat je zelfs bij een avondje pokeren, of monopoly nog winst maakt? Voor de afdeling sales zoeken wij een monitoring adviseur. Een doorpakker, een big data junkie, een adviseur en verkoper in één!

Wat ga je doen?

Je kent ons systeem van binnen en van buiten en je vertaalt de vraagstukken van de klant in concrete behoeften. Je verkoopt oplossingen. Geen product of dienst. Je levelt goed met gesprekspartners uit de communicatie, Marketing of PR branche. Live of via de telefoon. Als monitoring adviseur overtuig jij iedereen van onze meerwaarde en ben je het vaste aanspreekpunt van je eigen klantportfolio. Om dit te managen werk je in ons eigen CRM systeem en ben je verantwoordelijk voor het vastleggen van de status updates binnen het sales traject. Geen administratieve duizendpoot wél iemand met gevoel voor structuur en planning. Je gebruikt al jouw creatieve en bruisende energie om naast je bestaande klanten ook potentiële opdrachtgevers aan ons te binden. Zo  af en toe een demo geven op locatie, is voor jou daarom geen zenuw-killer. Als monitoring adviseur rapporteer je aan de Operationeel Directeur en werk je nauw samen met de media analisten.

Jouw profiel:

  • Je hebt 1 tot 2 jaar commerciële ervaring in de b-to-b
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met het communicatievak, online en social media, print media en radio & tv
  • Je excelleert in acquisitie
  • Affiniteit met media monitoring is handig
  • Werkzaam op HBO/WO niveau
  • Socia(a)l vaardig
  • Slimme netwerker, doorpakker met ambitie
  • Gepassioneerd, zelfverzekerd en daadkrachtig
  • Sales ambitie

Over Clipit

Clipit gelooft dat elke communicatieprofessional ’s ochtends bij de eerste kop koffie volledig op de hoogte moet zijn van wat er in alle media speelt rondom zijn merk.
Met media monitoring brengt Clipit al 15 jaar voor organisaties in kaart wat er wordt geschreven op internet, print, radio & TV. Met een eenvoudige tool geven we onze klanten, zoals Mercedes, Hill&Knowlton en Pathé bioscopen, direct inzicht en overzicht in alle berichten over hun organisatie, merken, concurrenten en branche. Wij zijn een jong, dynamisch bedrijf met boeiende klanten en werken in een interessante en groeiende branche. We hebben een gedreven team. We weten waar we het over hebben en praten hierover heel gepassioneerd. Verder bieden wij je volop kansen om jezelf te ontwikkelen.

Standaard onderhandelen?

Dan ontvang ik graag jouw pitch (max in 1 A4) en CV.

Onderhandel jezelf naar deze baan in 60 sec

Laat in een kort filmpje zien waarom jij dé persoon bent. Pitch je passie voor sales en laat zien dat jij een echte adviseur en onderhandelaar bent. Vertel ook welke opleiding je hebt gedaan. Kortom, wacht niet en regel je eerste kennismaking bij Clipit.

Stuur je reactie naar Charissa, Operationeel Directeur: Charissa@clipit.nl

P.S. we serveren radically good coffee van Moyee mét #ClipCookies op kantoor.

Deel dit:
Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Google+0Share on Facebook0Email to someone