Stijn Stortelder

Media & Communicatie Intelligence Specialist @Clipit Insights. ‘Ik heb het altijd zo gedaan.’ Daar geloof ik dus niet in. Waar ik wel in geloof? Relevante data en inzichten. Want dat is de basis voor succesvolle communicatie.

Specialiteiten van Stijn

Zoals een oud-collega het noemt: “Het d’r over hebben.” En dan niet alleen over een (marketing)communicatiestrategie of PR-campagne, maar juist ook over PSV-Ajax, het einde van Seven (wordt Brad Pitt meegenomen of afgevoerd?) of een artikel op GeenStijl. Door het er samen over te hebben kom je tot nieuwe inzichten die je weer verder helpen. Samen met wat feitelijke onderbouwing, dat voorkomt een eindeloze discussie. Het voorkomt ook dat we niet indutten, maar juist scherp en alert blijven. Wat weer zorgt voor inzichten en je het daar weer uitgebreid over kunt gaan hebben. Heerlijk toch!

Mediasmaak

M’n homescreen op de iPhone geeft een bijna volledige weergave van mijn mediaconsumptie. De social updates haal ik op via Instagram, Snapchat en Facebook. Koppensnellen van het nieuws gaat via Twitter of de NOS-app. Sport heeft een apart mapje gekregen om op de hoogte te blijven van het laatste voetbalnieuws en de uitslagen in de Eredivisie, Bundesliga en Premier League. De Netflix-app is wel aanwezig, maar raadpleeg ik liever vanaf de bank op de TV. Diezelfde TV biedt mij kwaliteitsprogramma’s van eigen bodem: ‘We zijn er bijna’ en ‘Ik vertrek’. Puur genieten.

Koffiesmaak

Het pure spul: zwart. Door de jaren heen heb ik bij heel wat opdrachtgevers een bakkie gedronken, waarbij de koffie in Colombia mij altijd is bijgebleven. Dat was een échte straffe bak. Over de koffie bij Clipit mag ik zeker niet klagen, maar de lekkerste koffie tap ik nog altijd zelf. Een sterke espresso om de dag te beginnen. Uit een glas. Waar? Thuis.