Pieter Grijs

Als developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen en onderhouden van onze nieuwsbronnen.

Specialiteiten

Met een bronnenbestand bestaande uit tienduizenden websites in de grootte van persoonlijk blog tot sociaal netwerk is het elke dag zoeken naar creatieve oplossingen om onze klanten de kwaliteit en kwantiteit van informatie te verschaffen die zij van ons verwachten.

Tijdens het ClipTalk evenement van najaar 2015 vertelde Marloes Houtenbos van Sanoma bijvoorbeeld dat ze door het gebruik van onze tool in contact is gekomen met een voor haar onbekende bloggers, die perfect bij haar doelgroep past. Zo is dat blogje, dat door ons als een van velen is opgenomen in ons bronnenbestand, voor een marktleider als Sanoma een waardevolle nieuwe mediarelatie geworden.

Je zou het misschien niet verwachten, maar vaak zijn het juiste de kleine websites waar we de meeste tijd en moeite in steken. Met een creatieve geest en kritische blik hoop ik samen met mijn collega’s bij te kunnen dragen aan veel meer van dit soort succesverhalen.

Mediasmaak

Zoals velen van mijn generatie kijk ik nog maar weinig traditionele TV. Als ik de TV aanzet kijk ik vaak gefascineerd naar de documentaires van 2Doc en andere vormen van verdieping van alledaagse zaken. Een uur lang de dagelijkse gang van zaken binnen een UWV kantoor of een portret van de blinde Drentse boer Piet die door het volgen van een web van waslijnen zijn moestuin onderhoudt, heerlijk.

Koffiesmaak

Standaard een kopje zwart met een halfje suiker. Voor de afwisseling een Wiener Melange. Kiezen blijft lastig.

Deel dit:
Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Google+0Share on Facebook9Email to someone