Le Champion | inzicht in de waarde van sponsoring met Clipit

Achtergrond Le Champion organiseert toonaangevende en onderscheidende sportevenementen op het gebied van hardlopen, fietsen en wandelen. Op zondag 10 januari

Urgenda | totaalinzicht en optimalisatie van media aanwezigheid met Clipit

Achtergrond Urgenda is dé organisatie die duurzaamheid en innovatie in Nederland onder de aandacht brengt. Urgenda is met name bekend

Mauritshuis | Totaalinzicht en optimalisatie van media aanwezigheid met Clipit

Achtergrond Het Mauritshuis in Den Haag toont een collectie wereldberoemde schilderijen van Hollandse en Vlaamse meesters uit de Gouden Eeuw

Generali | Erik Weerts

Erik Weerts, Tekstschrijver Online “Generali is onderdeel van de Generali Group, een van de grootste verzekeraars ter wereld en actief in

VisitSweden | Pauline van den Brandhof

Pauline van den Brandhof, Press & PR Manager The Netherlands “VisitSweden houdt zich bezig met de promotie van Zweden als

Van Hulzen PR | Sebastiaan Huis

Sebastiaan Huis, Specialist interactieve communicatie “Voor ons als pr-bureau is het belangrijk om altijd te weten wat er over onze

Winkelman & Van Hessen over monitoring met Clipit

Hafida Abahai, Managing senior afdeling brand PR “Wij zetten monitoring zowel online als offline in op zoveel mogelijk projecten waar

Taxperience over monitoring met Clipit

Sam Abbing, Partner van Taxperience belastingadviseurs “Wij zetten de internet monitoring tool van Clipit met name in voor het genereren

Hill+Knowlton over monitoring met Clipit

Jos Leensen, Insights consultant “Hill+Knowlton Strategies Nederland maakt al meerdere jaren gebruik van Clipit om alle online publicaties te volgen

Sterk Werk over monitoring met Clipit

Jon van Dongen, Product manager “Sterk Werk Mediamonitoring gebruikt de dienstverlening van Clipit om voor haar klanten de berichtgeving op