Nederlands Film Festival: partners aantrekken en behouden met Clipit

Nederlands Film Festival (NFF) staat voornamelijk bekend om haar Gouden Kalveren Gala. Maar tijdens het Nederlands Film Festival gebeurt er

Le Champion | inzicht in de waarde van sponsoring met Clipit

Le Champion organiseert toonaangevende en onderscheidende sportevenementen op het gebied van hardlopen, fietsen en wandelen. Op zondag 10 januari 2016

Urgenda | totaalinzicht en optimalisatie van media aanwezigheid met Clipit

Urgenda is dé organisatie die duurzaamheid en innovatie in Nederland onder de aandacht brengt. Urgenda is met name bekend van

Mauritshuis | Totaalinzicht en optimalisatie van media aanwezigheid met Clipit

Het Mauritshuis in Den Haag toont een collectie wereldberoemde schilderijen van Hollandse en Vlaamse meesters uit de Gouden Eeuw in

Generali | Mieke Fransen-Verhoef

Mieke Fransen-Verhoef, Tekstschrijver Online “Generali is onderdeel van de Generali Group, een van de grootste verzekeraars ter wereld en actief in

VisitSweden | Pauline van den Brandhof

Pauline van den Brandhof, Press & PR Manager The Netherlands “VisitSweden houdt zich bezig met de promotie van Zweden als

Taxperience | Sam Abbing

Sam Abbing, Partner van Taxperience belastingadviseurs “Wij zetten de internet monitoring tool van Clipit met name in voor het genereren

Hill+Knowlton | Mischa Visser

Mischa Visser, Research Consultant “Hill+Knowlton Strategies Nederland maakt al meerdere jaren gebruik van Clipit om alle online publicaties te volgen

Bijl PR | Wesley van den Berg

Wesley van den Berg, projectmedewerker “Wat wordt er over onze klanten in de media geschreven? Wat is het resultaat van