Dachser – Optimalisatie marketing- en PR-beleid met media insights

Als één van de grootste Europese logistieke dienstverleners met meer dan 30.000 medewerkers en 396 vestigingen wereldwijd, spant familiebedrijf Dachser

Nederlands Film Festival: partners aantrekken en behouden met Clipit

Nederlands Film Festival (NFF) staat voornamelijk bekend om haar Gouden Kalveren Gala. Maar tijdens het Nederlands Film Festival gebeurt er

Mauritshuis | Totaalinzicht en optimalisatie van media aanwezigheid met Clipit

Het Mauritshuis in Den Haag toont een collectie wereldberoemde schilderijen van Hollandse en Vlaamse meesters uit de Gouden Eeuw in

VisitSweden | Pauline van den Brandhof

Pauline van den Brandhof, Press & PR Manager The Netherlands “VisitSweden houdt zich bezig met de promotie van Zweden als

Taxperience | Sam Abbing

Sam Abbing, Partner van Taxperience belastingadviseurs “Wij zetten de internet monitoring tool van Clipit met name in voor het genereren

Hill+Knowlton | Mischa Visser

Mischa Visser, Research Consultant “Hill+Knowlton Strategies Nederland maakt al meerdere jaren gebruik van Clipit om alle online publicaties te volgen

Bijl PR | Wesley van den Berg

Wesley van den Berg, projectmedewerker “Wat wordt er over onze klanten in de media geschreven? Wat is het resultaat van