Over ons

Clipit is al specialist in media monitoring en analyse sinds 2001.  We zijn ontstaan vanuit search bureau Checkit (nu: iProspect) vanuit een eigen behoefte om te weten hoe je als bedrijf in de online media wordt vermeld. Met Clipit media monitoring zie je in één oogopslag wat er over je wordt geschreven. Waar dat in 2001 begon met online media monitoring, brengen we nu crossmediaal het medialandschap in kaart: online en social media, print media, radio & TV én internationale online media. Zo ben je in vijf minuten op de hoogte hoe jouw merk in alle media presteert!

Eenvoud & specialisatie

Clipit staat voor eenvoud. Je hebt niet langer dan de tijd voor één kop koffie nodig om te weten hoe je vandaag in alle media presteert. Bij Clipit gaan slimme techniek en specialistisch werk hand in hand. Hiermee geven we het meest optimale inzicht en overzicht in alle online en social media, print media, radio & TV. Daarin spelen onze media analisten een grote rol. Zij zorgen ervoor dat jij helemaal ontzorgd wordt. Van het opstellen van zoekopdrachten tot het maken van rapportages. Wat we ook doen, we doen het altijd vanuit ons geloof, ons bestaansrecht: het vereenvoudigen van communicatie.

Passie & innovatie

Inmiddels werken er twintig communicatie- en informatieprofessionals bij Clipit. We zijn een jonge organisatie. We weten waar we het over hebben en kunnen daar heel gepassioneerd over praten! Onze fans verrassen we maandelijks met een nieuwe lading #ClipCookies voor in de inmiddels befaamde ClipCookie trommel en inspireren we door boeiende klantverhalen tijdens ons #ClipTalk event. We staan continu in contact met onze klanten via chat, mail, telefoon en bezoeken. Ook staat de koffie in Nijmegen altijd voor je klaar! Dan praten we je graag bij over al onze innovaties. Benieuwd? Houd dan vooral ons blog en onze supportpage in de gaten!

Blijf op de hoogte van Clipit