Onderzoek

OnderzoekJe wilt niet alleen een compleet overzicht van alle berichten over je merk. Je wilt ook weten wat de trends en patronen zijn in de online berichtgeving. Clipit geeft inzicht en helpt resultaten te interpreteren voor je onderzoek.

Grafieken staan klaar voor een gericht onderzoek

Ontdek met grafieken en statistieken op welke websites er vaak over je wordt geschreven. Is dat overwegend positief of negatief? En welke auteurs zijn belangrijk voor jouw merk? Wanneer had jouw campagne het grootste bereik? Op basis van de inzichten uit media analyse stuur je eenvoudig je communicatiebeleid bij en formuleer je passende KPI’s voor de marketing- of communicatieafdeling.

Gegevens interpreteren en bekijken

Onze media analisten vinden alle berichten over je merk aan de hand van uitgebreide zoekopdrachten. In de Clipit Portal staan alle grafieken al voor je klaar. Op basis van sentiment, branding en een automatische PR-waarde berekening interpreteren we de resultaten voor je. Zo nemen we je specialistisch werk uit handen! Jij hoeft alleen nog maar vijf minuten rust te vinden om de resultaten te bekijken…

 

Van HulsenOnderzoek bij Van Hulzen

Sebastiaan Huis | Specialist interactieve communicatie

“Voor ons als PR-bureau is het belangrijk om altijd te weten wat er over onze klanten wordt gezegd. Niet alleen om eventueel snel te kunnen reageren, maar ook om kansen te signaleren.

Daarom maken wij met plezier gebruik van de online monitoringservice van Clipit; om grip te houden op de dagelijkse buzz, maar ook om analyses te maken. Bijvoorbeeld om de online impact van een campagne in kaart te brengen. De buzz monitor is voor ons bovendien nuttig bij het signaleren van ontwikkelingen en benutten van kansen in ons eigen vakgebied.

Over de samenwerking met Clipit zijn we erg te spreken. Wij ervaren Clipit als een partner waarop wij kunnen vertrouwen, een partner ook die graag meedenkt over optimale service voor onze klanten.”