Monitoring

Media aandacht voor je merk is geweldig. Natuurlijk wil jij hiervan als eerste op de hoogte zijn en het nieuws met de wereld delen. Dat is een hele uitdaging met de miljarden berichten die dagelijks verschijnen. Hoe blijf je in deze stroom van berichten op de hoogte van jouw media vermeldingen? Wij helpen je graag met media monitoring.

Hoe blijf je op de hoogte van je media prestaties met Clipit?

Op de hoogte blijven van de media vermeldingen rondom je merk, persbericht, klant, concurrent of branche; er zijn vele toepassingen te bedenken voor media monitoring. Clipit geeft je op eenvoudige wijze overzicht en inzicht in je media vermeldingen en resultaten, zowel voor online, social, print en RTV media. Dagelijks ontvang je van ons via e-mail de Nieuwsselectie. Hierin vind je een overzicht alle media berichten van de afgelopen 24 uur terug. Real time op de hoogte zijn van jouw vermeldingen? Log dan in op de Clipit Portal. Hier vind je alle berichten terug en heb je de mogelijkheid om analyses te maken. Liever de Clipit data in je eigen systeem? Daarvoor bieden we ook API en RSS mogelijkheden.

Clipit Nieuwsselectie

Starten met media monitoring

Wil je starten met media monitoring? Zorg dat je van te voren goed hebt nagedacht welke data je wilt binnenkrijgen. Is dat bijvoorbeeld alle berichtgeving over je merknaam of wil je een specifiek persbericht monitoren? Als dit helder is, stellen onze media analisten een zoekopdracht voor je op. Zij zijn gespecialiseerd in het opstellen van zoekopdrachten, zo waarborgen we dat je alleen relevante resultaten ontvangt. Zodra dit gebeurd is gaan we van start met de monitoring.