Merkanalyse

Hoe doet je merk het ten opzichte van andere merken binnen je branche? Wie is je doelgroep en hoe ziet zij jou? Bereik je online dezelfde resultaten als met andere kanalen? Organisaties sturen hun strategie constant bij aan de hand van markt- en klantonderzoek. Maar hoe breng je dat online in kaart? Clipit helpt je graag verder met een merkanalyse!

Real time inzicht in jouw media vermeldingen

Elke ochtend ben jij tijdens je eerste kop koffie op de hoogte van alle media vermeldingen rondom jouw merk dankzij de Clipit Nieuwsselectie. In deze mail vind je alle berichten overzichtelijk gerangschikt en zorg je dat je geen bericht over jouw merk mist.

Eenvoudige merkanalyse met de tool van Clipit

Met de analysetool van Clipit vul je eenvoudig je merkanalyse aan in de media. Hoeveel wordt er over jou geschreven ten opzichte van concurrenten? Met welke termen associeert je doelgroep jouw merk en hoe zit dat bij je concurrenten? Wat is de toon van de berichten? Welke bloggers maken of kraken jouw merk? De data liggen online voor het oprapen. Clipit brengt ze met een merkanalyse snel en eenvoudig voor je in kaart.

Rapporteer je inzichten

Je team, directie of andere stakeholders op de hoogte houden van alle media aandacht rondom je merk? Clipit neemt het werk uit handen met een media rapportage op maat! Onze media analisten analyseren en interpreteren je Clipit data en leveren een kant en klaar rapport. Dat geeft jou inzicht in het resultaat van jouw werk!

Aan de slag met media monitoring voor je merkanalyse

scan aanvraag form3

Wil je kennismaken met Clipit? Wij nodigen je uit om onze tool een week vrijblijvend te proberen. Vul onderstaand formulier in en monitoring adviseur Stefan of één van zijn collega’s Rutger, Thomas of Stan neemt contact met je op om je wensen te bespreken.







Vergelijkbare toepassingen