Knipseldienst

Je organisatie of klant lanceert een nieuw product. Je investeert in een campagne om klantbinding of de propositie te versterken. Dan wil je weten hoe de boodschap ontvangen wordt op internet. Volg met de knipseldienst van Clipit het aantal plaatsingen, social mentions, maar ook de toon van de berichten. Laat de resultaten automatisch omrekenen naar een waarde in euro’s: de PR-waarde. Onze media analisten brengen de berichten over je campagne exact in kaart. Met onze knipseldienst mis je geen enkele plaatsing!

Generali over media monitoring met Clipitgenerali

Mieke Fransen-Verhoef, Tekstschrijver Online

Generali is onderdeel van de Generali Group, een van de grootste verzekeraars ter wereld en actief in meer dan 60 landen. Bij ons staat persoonlijke aandacht voor onze klanten voorop. Daarom is het belangrijk om te weten wat klanten en andere stakeholders over ons zeggen op internet, social media en print. De snelle updates van Clipit ondersteunen ons hierbij, waardoor we snel kunnen reageren op vragen en een dialoog kunnen aangaan met klanten. Het complete bronnenbestand zorgt er voor dat onze communicatieadviseurs, online tekstschrijvers en het webcare team, geen bericht hoeven te missen.”

Effect campagne meten met knipseldiensten

Met onze knipseldienst volg je realtime berichten. Je kunt onmiddellijk bijsturen, als dat nodig is. Je evalueert met knipseldiensten van Clipit eenvoudig de impact van de campagne en kwantificeert successen met grafieken en statistieken. De analyses hebben we al voor je klaar gezet in de Clipit Portal. Zo zie je in één oogopslag het effect van je campagne!

Aan de slag met media monitoring

scan aanvraag form3

Wil je kennismaken met Clipit? Wij nodigen je uit om onze tool een week vrijblijvend te proberen. Vul onderstaand formulier in en monitoring adviseur Stefan of één van zijn collega’s Rutger, Thomas of Stan neemt contact met je op om je wensen te bespreken.





Vergelijkbare toepassingen voor knipseldienst