ROC van Amsterdam over social media monitoring met Clipit

Elke maand vragen wij één van onze klanten om te delen hoe zij Clipit inzetten in de organisatie. In deze nieuwsbrief vertelt Alex Borburg, Manager Online Communicatie bij ROC van Amsterdam, waarvoor zij social media monitoring van Clipit gebruiken.

Alex Borburg, Manager Online Communicatie bij ROC van Amsterdam

“Als je belangrijkste doelgroep bestaat uit ‘digital natives’ en social media grootverbruikers, dan is het monitoren van wat er online over je geschreven wordt van groot belang om een indruk te krijgen over wat er leeft onder onze huidige en potentiële klanten.

Daarbij is het voor jongeren een pittige klus om een passende vervolgopleiding te vinden en daarom reageren we actief op de vragen die leven onder onze potentiële klanten en gaan we indien nodig conversaties aan om ze te helpen bij hun studiekeuze.

Clipit geeft ons een goed inzicht in de belevingswereld van onze klanten en vormt zo een waardevolle aanvulling om onze dienstverlening, het succesvol opleiden van jongeren tot een vakman/vakvrouw, te verbeteren.”

Deel dit:
Share on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn