Linkedin PR

Bij Clipit hebben we onze creatieve momenten, meerdere keren per dag eigenlijk wel. Om dit enigszins te kaderen werken we keurig met jaarplannen, waarin keuzes zijn gemaakt voor enkele gerichte acties. Wanneer de emmer met creativiteit echter overloopt, wordt er ’s avonds wel eens noest doorgeklust. Onze creatieve Bas had zo’n moment en wilde ons graag kerstsferen brengen. Het resultaat mag er zijn, toch? Maar van het een komt vaak het ander en zo was een mini PR actie via Linkedin geboren. Al onze aanwezige mensen pasten op maandagochtend hun foto aan op Linkedin. De actie was niet zo groot als ‘een gemiddelde skin actie op Hyves’, maar een klein momentje was de timeline van Linkedin in de Clipit kerstsfeer gehuld :-)

update: De reden dat we een tool hebben ontwikkeld om de ROI van online PR te meten, is dat we vinden dat resultaat telt. Ook deze kerst actie is in ROI uit te drukken. Op onze Clipit Linkedin bedrijfspagina wordt na een dag al honderden views (en engagement) gerapporteerd. Ook de score in Google is interessant om te monitoren. Na 1 dag staan we op de query [Linkedin+PR actie] op plek 1, not bad!!

 

LinkedIn

Deel dit:
Share on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn