Kennissessie: social media monitoring met PR-waarde

Op 24 april vond de eerste kennissessie over de meetbaarheid van online & social media plaats op ons kantoor te Nijmegen. De sessie ging over monitoring en de interpretatie van de online resultaten. Is deze kennissessie aan je voorbij gegaan? Dankzij vele enthousiaste en positieve reacties zullen we het nog een aantal keer herhalen!

Tijdens de kennissessie laat Marianne Klaassens, Senior accountmanager bij Clipit, je kennis maken met een handig stappenplan voor het integreren van online en social media inzet in de marketing-/communicatiestrategie. Daarnaast gaan we dieper in op de verschillende meetbare variabelen van online berichten. Tot slot vertellen we meer over het vertalen van die online inspanningen naar euro’s.

Dankzij het intieme karakter van de sessies is er volop ruimte voor interactie en discussie. Daarnaast kan tot op zekere hoogte worden ingegaan op specifieke gevallen. De sessies worden aangeboden voor zowel klanten als geïnteresseerden van buitenaf. In de eerste instantie richten we ons op bureaus in de communicatie, PR, (online) marketing en social media sector. Maar bij voldoende animo zullen de sessies ook voor organisaties uit andere sectoren worden georganiseerd.

De eerstvolgende sessie vindt plaats op 22 mei in de middag.

Koffie en koekjes staan klaar!

Deel dit:
Share on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn