Eerste reactie op de nieuwe Clipit Portal!

Afgelopen week zag de vernieuwde Clipit Portal (in bèta-versie) het daglicht. Wie aanwezig was tijdens de sneak preview van dinsdag 9 oktober, in de Verkadefabriek in Den Bosch, kon eerder al een glimp van de toekomst opvangen. Zoals Erik Janson (van Hulzen Public Relations), die in deze nieuwsbrief zijn eerste ervaringen met ons deelt.

Erik Janson over de vernieuwde Clipit Portal

“Overzichtelijk en snel, een revolutie!”

Van Hulzen PR is dankzij Clipit dagelijks op de hoogte van alle online activiteiten die zich rondom haar klanten afspelen. Verschillende interne teams maken van deze data analyses in de Clipit Portal. “Ziet er erg strak uit en nu vooral ook overzichtelijk”, zegt Erik, “Ik weet nu in één oogopslag snel wat de status is van klant én campagne.” Meerwaarde van deze nieuwe portal ziet Erik onder andere in de mappenstructuur. “Ik kan onderwerp en klant hierdoor makkelijk scheiden en dus apart analyseren.”

Volgens Erik maken inzicht in sentiment en influencers de portal tot een compleet geheel. “Als Clipit daar ooit nog de uitbreiding van internationale bronnen én een printgedeelte aan toevoegt”, geeft Erik mee, “zou het helemaal ideaal zijn. Kortom, de nieuwe portal is overzichtelijk en snel, een revolutie!”

Van Hulzen Public Relations is een fullservice bureau gespecialiseerd in public relations, media, reclame en online.

Deel dit:
Share on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn