Datagedreven inzichten: Nu ook internationale PR-waarde

2019 wordt het jaar van datagedreven successen. Maar hoe zet je data om in inzichten? Daar is de juiste data

.

2019 wordt het jaar van inzichten

Nog maar negen dagen… dan vliegen we met het Clipit team naar Lissabon om onze successen uit 2018 te vieren!

.

Goodbye Clipit

Rinske neemt afscheid en blikt terug op 5 hoogtepunten in 5 jaar Clipit Na 5 jaar vol passie als directeur

.

Integreer nu je monitoring data in Google Data Studio

Herken je dat? Je campagne is voorbij en het is tijd om de balans op te maken. Je worstelt je

.

Burgemeester Bruls op bezoek bij Clipit

Op een zonnige dinsdag kregen wij een telefoontje van de kabinetschef van de burgemeester van Nijmegen. Al jaren maken we

.

Employee Advocacy Event: van collega naar merkambassadeur [4 tips]

“Employee advocacy is alleen de verantwoordelijkheid van de communicatie afdeling.” Dit was een van de stellingen, waar vakgenoten in de

.

Van media monitoring naar media intelligence

4 take-aways van het 50e FIBEP World Media Intelligence Congress Shift van Media Monitoring naar Media Intelligence Lange tijd was

.

Startpagina.nl 20 jaar en de link met Clipit

In 1998, 20 jaar geleden alweer, werd Startpagina.nl in het leven geroepen door Durk Jan de Bruin & friends, wat

.

Closing the gap in media metrics

Hoe data integratie helpt voor diepgaand inzicht in media effect Ontwikkelingen in medialand De wereld van media, PR- en communicatie,

.

3 tips voor een ijzersterke campagne evaluatie

Hoe zorg jij ervoor dat de resultaten van je campagne structureel en integraal inzichtelijk gemaakt worden? Welke KPI’s gebruik je

.