Van media monitoring naar media intelligence

4 take-aways van het 50e FIBEP World Media Intelligence Congress Shift van Media Monitoring naar Media Intelligence Lange tijd was

.

Startpagina.nl 20 jaar en de link met Clipit

In 1998, 20 jaar geleden alweer, werd Startpagina.nl in het leven geroepen door Durk Jan de Bruin & friends, wat

.

Closing the gap in media metrics

Hoe data integratie helpt voor diepgaand inzicht in media effect Ontwikkelingen in medialand De wereld van media, PR- en communicatie,

.

3 tips voor een ijzersterke campagne evaluatie

Hoe zorg jij ervoor dat de resultaten van je campagne structureel en integraal inzichtelijk gemaakt worden? Welke KPI’s gebruik je

.

AVG/GDPR: nieuwe privacywetgeving maakt media monitoring nog nuttiger

Instagram besloot afgelopen week, onaangekondigd de privacy van haar gebruikers beter te beschermen. Dit heeft voornamelijk gevolgen voor alle partijen

.

PR-waarde update: algoritme Facebook, social media reacties en advertentietarieven

Om de impact van PR te meten, gebruiken onze klanten al jaren de PR-waarde. Om een goed beeld te geven

.

ASR en ING: een PR-crisis apart

Afgelopen twee weken domineerde ING het landelijke nieuws. De bank kondigde aan het salaris van topman Ralph Hamers met 50%

.

Pyeongchang 2018: controverse en medailles zorgen voor waardevolle media aandacht

Welke sporter mag zich tot mediakoning van de Spelen kronen? Met 20 medailles, waarvan 8 keer goud, waren de Spelen

.

Win terrein terug op Facebook met employee advocacy [3 tips]

Facebooks recentste ontwikkeling brengt persoonlijk contact en menselijke interactie terug in het spel, maakte Mark Zuckerberg eerder in een post

.

Jumbo verslaat Holland Heineken House met publiciteit tijdens Winterspelen

Goud Kramer, Achtereekte en Nuis van enorme PR-waarde voor sponsor  Met een vernuftige openingsceremonie gingen afgelopen vrijdag de Olympische Winterspelen 2018 in Pyeongchang officieel van

.