ClipTalk: de kunst van de juiste boodschap

Dinsdag 12 april 2016 verzamelde communicatie- en PR-professionals zich in het Volkshotel om zich te laten inspireren op het gebied

.

ClipTalk: Van Klimaatzaak naar thought leader

Dinsdag 12 april 2016 verzamelde communicatie- en PR-professionals zich in het Volkshotel om zich te laten inspireren op het gebied

.

Clipit maakt media-aandacht inzichtelijk voor Nuon Solar Team

24 september tot en met 1 oktober 2016 zal het Nuon Solar Team de straten van Zuid-Afrika doorkruisen met haar

.

Het succes van PR(-waarde)

Accountability en het meten van PR-inspanningen hebben de laatste jaren aan populariteit gewonnen. Toch is het antwoord op de vraag

.

Citymarketing: Amsterdam genereert opnieuw meeste media aandacht

Dit blog verscheen eerder op Frankwatching.  Traditioneel is Amsterdam veruit de meest besproken stad van ons land. Met prestigieuze projecten

.

PR-waarde? Alive and kicking

De PR en communicatie branche is voortdurend in beweging, net als de metrics die we gebruiken om ons succes aan

.

Wat we kunnen leren van de introductie van Linda. op Blendle

Linda en Alexander hebben meer met elkaar gemeen dan je op het eerste gezicht zou denken. Wat gebeurt er als

.

Zorgverzekeraars: van buzz naar social business

De ervaringen van zorgverzekeraars in de overstapperiode Volgens de voorlopige cijfers waren er dit jaar 1,2 miljoen overstappers tegen 1,1

.

Met deze 3 tips word jij Communicatieman/vrouw van 2016!

Donderdag 28 januari was het zo ver; de uitreiking van de prijs Communicatieman/vrouw en het CommunicatieTalent van 2015. In iedere

.

Storytelling: jouw merk zo sterk als een Netflix serie

“Heb je het laatste seizoen van Narcos gezien?” klinkt het vaak op een gemiddelde Nederlandse werkvloer, waarop een uitgebreide analyse

.