Waarom media monitoring de brug slaat tussen data science en marketing

In het digitaal tijdperk kan de moderne marketeer niet zonder affiniteit met data. We worden overrompeld met termen als big

.

De 3 media monitoring must-haves voor PR-bureaus

De wereld is connectierijker dan ooit. In de meest uiteenlopende vormen en variaties worden media, merken en mensen gecombineerd ingezet

.

Clipit voorspelt verkiezingen weer beter met social data

De traditionele peilingen zagen tot het laatste moment een tweestrijd tussen Wilders en Rutte. Volgens anderen maakten er zelfs vier

.

Social data voorspelt: VVD de grootste, Wilders blijft achter

De VVD wint morgen de Tweede Kamerverkiezingen met 25 zetels. Geert Wilders’ PVV gaat met 16 zetels een tegenvallende uitslag

.

Wegblijver Wilders wint lijsttrekkersdebat

Niet op komen dagen bij een TV debat en toch de meest besproken politicus zijn, je moet het maar kunnen.

.

Tweede Kamerverkiezingen: profiteert Pechtold van nepnieuws?

Daar was ie dan, afgelopen maandag: de eerste Twitter-fittie van deze verkiezingscampagne.  Uiteraard waren het de eeuwige kemphanen Wilders en

.

Branded Content Event 2017: de rode draad

Als trotse sponsor waren we donderdag 2 februari aanwezig bij het Branded Content Event. Hier kwamen meer dan 600 (content)marketeers

.

De brief van Mark

Op maandag 23 januari laat premier Rutte zijn open brief aan alle Nederlanders afdrukken in de grote landelijke dagbladen. “Doe

.

Talkshows en hun hosts: een sterkere show door online synergie

Wat is de populairste talkshow van Nederland? RTL Late Night gooit hoge ogen met het meest positieve sentiment in online

.

Contentmarketing: creëren, meten en weten

Contentmarketing is booming business. Of het nu gaat om een kleine start-up in de B2B-markt of een grote speler in de

.