Datagedreven inzichten: nu ook internationale PR-waarde
2019 wordt het jaar van datagedreven successen. Maar hoe zet je data om in inzichten? Daar is de juiste data…
2019 wordt het jaar van datagedreven successen. Maar hoe zet je data om in inzichten? Daar is de juiste data…
Nog maar negen dagen… dan vliegen we met het Clipit team naar Lissabon om onze successen uit 2018 te vieren!…
Rinske neemt afscheid en blikt terug op 5 hoogtepunten in 5 jaar Clipit Na 5 jaar vol passie als directeur…
Herken je dat? Je campagne is voorbij en het is tijd om de balans op te maken. Je worstelt je…
Op een zonnige dinsdag kregen wij een telefoontje van de kabinetschef van de burgemeester van Nijmegen. Al jaren maken we…
“Employee advocacy is alleen de verantwoordelijkheid van de communicatie afdeling.” Dit was een van de stellingen, waar vakgenoten in de…
4 take-aways van het 50e FIBEP World Media Intelligence Congress Shift van Media Monitoring naar Media Intelligence Lange tijd was…
In 1998, 20 jaar geleden alweer, werd Startpagina.nl in het leven geroepen door Durk Jan de Bruin & friends, wat…
Hoe data integratie helpt voor diepgaand inzicht in media effect Ontwikkelingen in medialand De wereld van media, PR- en communicatie,…
Hoe zorg jij ervoor dat de resultaten van je campagne structureel en integraal inzichtelijk gemaakt worden? Welke KPI’s gebruik je…