Olympische Spelen voor sponsoren: goud voor Heineken

Zondagnacht werden de Olympische Spelen in Rio de Janeiro officieel afgesloten. Het moment om de balans op te maken en

.

Van PR naar PR-waarde op social media

Social media kent enorme volumes aan berichten. Maar niet alle berichten zijn even belangrijk voor je merk. Hoe vind je

.

Feestvierders en wandelaars zorgen voor positieve buzz ondanks dreiging tijdens 100e Nijmeegse Vierdaagse

1.500.000 miljoen bezoekers 400.000 kilo afval 42.557 gefinishte wandelaars 12.645 geprikte blaren 4.500 + artiesten 7 dagen feest 4 dagen

.

De kracht van filtering: hoe zorg je voor relevante media monitoring data?

Information overload Dagelijks worden we overspoeld met ruim 5 miljard berichten in alle media. Je zou meer dan 250 miljoen

.

Influencer marketing: wat is de inzet van een vlogger waard?

Case: Gamevlogger Yarasky breekt records voor Make-A-Wish Dit blog verscheen eerder op Emerce. Vloggers zijn hot. Jongeren staan urenlang in

.

Special Olympics 2016 krijgt niet het podium dat het verdient

Aflopen weekend vond in de gemeentes Nijmegen, Wijchen en Berg en Dal de Special Olympics plaats. Stadion de Goffert, thuisbasis

.

Hoe meet én evalueer je integraal paid, earned en owned media?

Maak kennis met het splinternieuwe AMEC Integrated Evaluation Framework. ‘You can’t manage what you can’t measure’ 91% van non-profit organisaties

.

Nuon Solar team zet een stapje extra richting overwinning in Zuid-Afrika

9 weken hebben ze nog, de leden van het Nuon Solar team, voordat ze starten aan de race van hun

.

Judith Nissen: Wij zijn de ogen en oren van de klant

Clipit in MarketingTribune Judith Nissen sprak onlangs met Sjaak Hoogland, hoofdredacteur bij MarketingTribune, in de Renault Espace  over Clipit, marketing en

.

Hoe kom je aan tafel bij DWDD?

Over hoe de media werken en hoe je de media vóór je laat werken. Welke onderhandelingen gaan eraan vooraf voordat

.