De kracht van filtering: hoe zorg je voor relevante media monitoring data?

Information overload Dagelijks worden we overspoeld met ruim 5 miljard berichten in alle media. Je zou meer dan 250 miljoen

.

Influencer marketing: wat is de inzet van een vlogger waard?

Case: Gamevlogger Yarasky breekt records voor Make-A-Wish Dit blog verscheen eerder op Emerce. Vloggers zijn hot. Jongeren staan urenlang in

.

Special Olympics 2016 krijgt niet het podium dat het verdient

Aflopen weekend vond in de gemeentes Nijmegen, Wijchen en Berg en Dal de Special Olympics plaats. Stadion de Goffert, thuisbasis

.

Hoe meet én evalueer je integraal paid, earned en owned media?

Maak kennis met het splinternieuwe AMEC Integrated Evaluation Framework. ‘You can’t manage what you can’t measure’ 91% van non-profit organisaties

.

Nuon Solar team zet een stapje extra richting overwinning in Zuid-Afrika

9 weken hebben ze nog, de leden van het Nuon Solar team, voordat ze starten aan de race van hun

.

Judith Nissen: Wij zijn de ogen en oren van de klant

Clipit in MarketingTribune Judith Nissen sprak onlangs met Sjaak Hoogland, hoofdredacteur bij MarketingTribune, in de Renault Espace  over Clipit, marketing en

.

Hoe kom je aan tafel bij DWDD?

Over hoe de media werken en hoe je de media vóór je laat werken. Welke onderhandelingen gaan eraan vooraf voordat

.

Vrouwen aan de top: 5 adviezen van (female) business leaders

Op maandag 23 mei kwamen ruim 1000 vrouwelijke professionals samen tijdens “the Innovation Summit” in Pakhuis West te Amsterdam om

.

[Podcast] 5 trends voor media monitoring

De ontwikkelingen op het gebied van media monitoring volgen elkaar in snel tempo op. Dit heeft ook gevolgen voor de

.

De impact van Virtual Reality op PR

Dit blog is in samenwerking met Redouan Koubaa tot stand gekomen. Alles wijst erop dat Virtual Reality de boventoon gaat voeren

.