Clipit wenst je fijne feestdagen!

Pssst… Heb jij onze kerstman- en vrouw al gezien op onze website? Neem snel een kijkje!

.

2014: het jaar van innovatie bij Clipit

In ons vorige blog heb je al kunnen lezen hoe Rinske haar eerste jaar als directeur van Clipit heeft ervaren. Zij vertelde ons al over haar grootste hoogtepunten van Clipit. 2014 is een prachtig jaar voor Clipit vol met mooie

.

Rinske Willemsen kijkt terug op 2014: één jaar directeur bij Clipit!

2014: #Trots In december is het weer tijd om terug te blikken op het jaar dat bijna voorbij  is. Hoe kijk jij terug op 2014? Voor Clipit een jaar volop in het teken van innovatie. In het voorjaar lanceerden we

.

Snorren scoren gouden PR in Movember

De maand november zit er weer op. Over de hele wereld lieten mannen hun snor staan in het teken van Movember. Op deze manier wordt aandacht gevraagd voor prostaat- en teelbalkanker. Movember Foundation is de drijvende veer achter dit geniale

.

Brancheverenigingen voorzichtig met engagen op Twitter

Onderzoeker: Paul van der Zijde Hoewel het activeren van leden en het agenderen van issues belangrijke doelen zijn, weten nog weinig brancheverenigingen hierbij de kracht van Twitter te gebruiken. Discussies over ouderenzorg, medische dossiers en andere issues houden de brancheverenigingen wakker

.

De Zevenheuvelenloop: PR is getting someone else to say you’re good!

Afgelopen weekend was het weer zo ver: Nijmegen was voor twee dagen het episch centrum voor hardlopend Nederland! Zaterdagavond stonden 7.000 lopers  aan de start van de Zevenheuvelennacht. Vervolgens stonden zondag 33.000 man klaar om te starten aan de 15

.

Vind en onderhoud jouw online ambassadeurs

Online ambassadeurs worden steeds belangrijker in het bedrijfsleven. Klanten luisteren tegenwoordig niet meer naar het marketingpraatje van een organisatie maar naar kennissen, vrienden of social media die de organisatie aanprijzen. Maar hoe vind je deze online ambassadeurs? Online mond-tot-mond reclame

.

Crossmediale PR in één overzicht met media monitoring

Online en social media hebben de laatste jaren een flinke hype doorgemaakt. Nu de rust rondom online media langzaam komt, bekijken marketeers hoe online en offline media elkaar versterken. De krachten bundelen om een synergie te stimuleren. Bij deze crossmediale

.

Eén kop koffie en je weet hoe jij vandaag in alle media staat

Clipit lanceert print media, radio & TV monitoring Met dagelijks ruim 5 miljard nieuwe berichten in de media heb je ruim 250 miljoen uur nodig om alles door te nemen. Naast de constante angst om iets te missen, leeft bij

.

Snel inzicht in belangrijke data met de PR-waarde

Een bekend onderwerp bij marketing-, communicatie- en webcare specialisten is de driedeling van Paid, Owned en Earned Media.  Het model helpt om helderheid te verschaffen in de verdeling van je budget en communicatiemiddelen. Paid Ingekochte ruimte in print media, televisie,

.