Smart.pr en Clipit maken cirkel rond

Smart.pr en Clipit gaan een samenwerking aan. Om jou als PR professional nóg meer inzicht te geven in het effect van je persbericht. Want wat wordt er na het publiceren eigenlijk met je persbericht gedaan? Relevant nieuws? Wat de PR

.

ClipTalk14: Delen is het nieuwe hebben!

We kijken terug op een super geslaagde ClipTalk! Tijdens hét kennisevent van Clipit kwamen ruim 100 communicatieprofessionals bijeen om onder het genot van een kop koffie en Bossche bol in de Verkadefabriek te luisteren naar inspirerende verhalen van social media

.

Scoren met Google+

Nog niet als organisatie op Google+ aanwezig? Dan is dit het moment om daarmee te beginnen. 2014 wordt namelijk het jaar van het social media platform van Google. Vorig jaar heeft Google+ relatief de grootste groei doorgemaakt van alle social

.

Ben jij een echte ondernemer?

Entrepreneur, in het Nederlands ondernemer, is een van de meest gezochte trefwoorden op internet. Veel mensen vragen zich af of ze de kernkwaliteiten hebben om ondernemer te worden. Bij Clipit is eenderde van onze klanten ondernemer. Wat zorgt ervoor dat

.

Nuclear koffie van Moyee houdt wereldleiders wakker

Koffie voor mensen die vastbesloten zijn om de wereld te veranderen Moyee Coffee onthult 100% Nuclear FairChain Roast. Speciaal ontworpen voor mensen die vastbesloten zijn om de wereld te veranderen. Iets voor jou? Moyee verwijst met deze vastbesloten veranderaars naar

.

De eerste 100 dagen

Mijn eerste 100 dagen bij Clipit Vandaag alweer 100 dagen aan de slag bij Clipit! Een mooi moment om even terug te blikken op die belangrijke eerste 100 dagen. Nu kun je nog verwonderd kijken naar hoe zaken gaan voordat

.

Grootste NL crowdfunding succes ooit voor Dekker vd Vegt

Zijn boeken saai? Stinken ze? Staan ze weg te stoffen in de kast? Schijnbaar wel, want boekhandel Polare, met meerdere vestigingen in Nederland is failliet. Evenals andere grote merken zoals de Free Record Shop, Oad Reizen en ECI moesten zij

.

Socialympics: Kramer en Wüst breken online records

Schaatsers domineren online berichtgeving over Olympische Spelen Clipit social media monitoring volgde ruim twee weken lang de online berichtgeving rondom alle Nederlandse atleten in Sotsji. Maar liefst 24 medailles wisten onze sporters binnen te slepen en dat succes liet duidelijk

.

Monitoren in elke volwassenheidsfase

SMM Six Stages Social Business Transformation Altimeter

De snelle opkomst van de digitale maatschappij, met name aangedreven door social media, zorgen voor grote verschillen. Verschillen tussen de adoptie van nieuwe media door organisaties. Dat is op zich niet zorgelijk. De dynamiek van bepaalde markten vergt dat sommige

.

Premiedaling zorgt voor positief sentiment over zorgverzekeraars

Menzis, Univé en VGZ het meest online besproken. Amstelveen, 21 januari 2014 – Menzis, Univé en VGZ zijn online de meest besproken merken gedurende de overstapperiode. Over Anderzorg, Zilveren Kruis Achmea en Ditzo wordt het meest positief gesproken. In totaal

.