Brancheverenigingen voorzichtig met engagen op Twitter

Onderzoeker: Paul van der Zijde Hoewel het activeren van leden en het agenderen van issues belangrijke doelen zijn, weten nog weinig brancheverenigingen hierbij de kracht van Twitter te gebruiken. Discussies over ouderenzorg, medische dossiers en andere issues houden de brancheverenigingen wakker

.

De Zevenheuvelenloop: PR is getting someone else to say you’re good!

Afgelopen weekend was het weer zo ver: Nijmegen was voor twee dagen het episch centrum voor hardlopend Nederland! Zaterdagavond stonden 7.000 lopers  aan de start van de Zevenheuvelennacht. Vervolgens stonden zondag 33.000 man klaar om te starten aan de 15

.

Vind en onderhoud jouw online ambassadeurs

Online ambassadeurs worden steeds belangrijker in het bedrijfsleven. Klanten luisteren tegenwoordig niet meer naar het marketingpraatje van een organisatie maar naar kennissen, vrienden of social media die de organisatie aanprijzen. Maar hoe vind je deze online ambassadeurs? Online mond-tot-mond reclame

.

Crossmediale PR in één overzicht met media monitoring

Online en social media hebben de laatste jaren een flinke hype doorgemaakt. Nu de rust rondom online media langzaam komt, bekijken marketeers hoe online en offline media elkaar versterken. De krachten bundelen om een synergie te stimuleren. Bij deze crossmediale

.

Eén kop koffie en je weet hoe jij vandaag in alle media staat

Clipit lanceert print media, radio & TV monitoring Met dagelijks ruim 5 miljard nieuwe berichten in de media heb je ruim 250 miljoen uur nodig om alles door te nemen. Naast de constante angst om iets te missen, leeft bij

.

Snel inzicht in belangrijke data met de PR-waarde

Een bekend onderwerp bij marketing-, communicatie- en webcare specialisten is de driedeling van Paid, Owned en Earned Media.  Het model helpt om helderheid te verschaffen in de verdeling van je budget en communicatiemiddelen. Paid Ingekochte ruimte in print media, televisie,

.

Basic-Fit wint met de meeste online berichtgeving. Kom op nou!

Dat januari de belangrijkste maand van het jaar is voor sportscholen zal geen verassing zijn. We hebben allemaal de welbekende goede voornemens om aan onze gezondheid te gaan werken en te gaan sporten. Daarnaast is september ook een belangrijke maand

.

Clipit innoveert in monitoring: Knipseldienst 2.0!

Van knipseldienst stagiaire tot innovatieve oplossing print media monitoring We schrijven voorjaar 2000. Ik loop stage bij PR & corporate communicatieadviesbureau Wisse Kommunikatie Arnhem. Voor mijn afstuderen onderzoek ik de interne communicatie bij e-business projecten. Op dat moment een revolutionaire verandering

.

ClipTalk: Goede PR blijft mensenwerk!

Op 7 oktober vond er weer een zeer geslaagde editie van ClipTalk plaats! Onder het genot van een kop koffie en een heerlijke Bossche bol kwamen zo’n 100 communicatieprofessionals bijeen in de Verkadefabriek in Den Bosch om te luisteren naar

.

Social media monitoring als oplossing voor al je slapeloze nachten!

Waar lig jij als social media marketeer wakker van? Uit onderzoek blijkt dat veel social media marketeers met dezelfde stressfactoren kampen die slapeloze nachten opleveren. Wist je dat je deze gebroken nachten gemakkelijk kan voorkomen? Maak gebruik van een online

.