Zorgverzekeraars: van social service naar social business

Over de buzzvorming rond de overstapperiode en de social aanpak van zorgverzekeraars Dit jaar stapten ongeveer 1 miljoen mensen over van zorgverzekeraar, becijferde Independer. Dat is iets minder dan de 1,2 miljoen switchers vorig jaar. Meer mensen bleven dus bij

.

Sterke groei in online buzz rond zorgverzekeraars

Menzis het meest genoemd, sentiment rond Univé het meest positief Menzis, VGZ  en Ditzo zijn online de meest besproken merken gedurende de jaarlijkse overstapperiode. Het sentiment over alle 43 labels is, net als voorgaande jaren, overwegend positief. Opvallend is de

.

Vakantiebeurs zorgt voor veel online buzz én beleving

117.000 bezoekers en 7766 online berichten. Van 13 januari t/m 18 januari vond de Vakantiebeurs plaats in de jaarbeurs Utrecht. ‘Je zou zweren dat je er al was’ werd dit jaar heel letterlijk genomen door een klimmuur en een echt

.

PR-professional, vergeet traditionele media niet!

Social media, blogs, televisie, nieuwssites, radio, fora en vergeet ook de opiniebladen niet. Het medialandschap was nog nooit zo uitgestrekt als nu. Voor PR-professionals wordt het steeds moeilijker om te bepalen op welke kanalen je je moet richten. De afgelopen

.

5 tips om meer uit media monitoring te halen

Het nieuwe jaar is begonnen. Tijd om de zaken weer eens onder de loep te nemen en met frisse moed te beginnen. Voor je jaaranalyses is media monitoring waarschijnlijk een onmisbaar meetinstrument. Maar haal jij er alles uit wat er

.

Serious Request haalt naast het geldbedrag ook mooie PR binnen!

“Wereldwijd wordt een op de vijf vrouwen verkracht, gedwongen tot seks of op een andere wijze seksueel misbruikt in haar leven.” 18 tot en met 24 december stonden in het teken van Serious Request. 3FM en het Rode Kruis deden

.

De 10 must read blogs van Clipit in 2014

Het einde van het jaar nadert, in de vorige blogs heb je kunnen lezen wat we allemaal bereikt hebben in 2014. Bij deze nog één recap: wat waren de populairste blogs in 2014? 10. Grootste Nederlandse crowdfunding succes ooit voor

.

Clipit wenst je fijne feestdagen!

Pssst… Heb jij onze kerstman- en vrouw al gezien op onze website? Neem snel een kijkje!

.

2014: het jaar van innovatie bij Clipit

In ons vorige blog heb je al kunnen lezen hoe Rinske haar eerste jaar als directeur van Clipit heeft ervaren. Zij vertelde ons al over haar grootste hoogtepunten van Clipit. 2014 is een prachtig jaar voor Clipit vol met mooie

.

Rinske Willemsen kijkt terug op 2014: één jaar directeur bij Clipit!

2014: #Trots In december is het weer tijd om terug te blikken op het jaar dat bijna voorbij  is. Hoe kijk jij terug op 2014? Voor Clipit een jaar volop in het teken van innovatie. In het voorjaar lanceerden we

.