Snel inzicht in belangrijke data met de PR-waarde

Een bekend onderwerp bij marketing-, communicatie- en webcare specialisten is de driedeling van Paid, Owned en Earned Media.  Het model helpt om helderheid te verschaffen in de verdeling van je budget en communicatiemiddelen. Paid Ingekochte ruimte in print media, televisie,

.

Basic-Fit wint met de meeste online berichtgeving. Kom op nou!

Dat januari de belangrijkste maand van het jaar is voor sportscholen zal geen verassing zijn. We hebben allemaal de welbekende goede voornemens om aan onze gezondheid te gaan werken en te gaan sporten. Daarnaast is september ook een belangrijke maand

.

Clipit innoveert in monitoring: Knipseldienst 2.0!

Van knipseldienst stagiaire tot innovatieve oplossing print media monitoring We schrijven voorjaar 2000. Ik loop stage bij PR & corporate communicatieadviesbureau Wisse Kommunikatie Arnhem. Voor mijn afstuderen onderzoek ik de interne communicatie bij e-business projecten. Op dat moment een revolutionaire verandering

.

ClipTalk: Goede PR blijft mensenwerk!

Op 7 oktober vond er weer een zeer geslaagde editie van ClipTalk plaats! Onder het genot van een kop koffie en een heerlijke Bossche bol kwamen zo’n 100 communicatieprofessionals bijeen in de Verkadefabriek in Den Bosch om te luisteren naar

.

Social media monitoring als oplossing voor al je slapeloze nachten!

Waar lig jij als social media marketeer wakker van? Uit onderzoek blijkt dat veel social media marketeers met dezelfde stressfactoren kampen die slapeloze nachten opleveren. Wist je dat je deze gebroken nachten gemakkelijk kan voorkomen? Maak gebruik van een online

.

De NOS: van onpersoonlijke, starre publieke omroep naar modern interactieve organisatie

Wist je dat de gemiddelde leeftijd van de NOS 8-uur Journaalkijker 57 jaar is? Met deze quizvraag startte Rachid Finge zijn verhaal over het verandertraject binnen de NOS rondom social media en focus op de doelgroep. Een gemiddelde van 57

.

Invoering OV-chipkaart scoort online dikke onvoldoende

Het werd al een paar keer uitgesteld, maar vanaf 9 juli is het dan toch zover: reis je met de trein, dan check je in en uit. Enorme wachtrijen bij de poortjes, een onveilige website en twintig euro op je

.

5 tips: Optimaliseer je content marketing met social media monitoring

Content marketing is niet meer weg te denken uit de marketing strategie van vele bedrijven. Het staat zelfs op de tweede plek van marketingprioriteiten! De keerzijde van de contentmedaille is dat het een tijdrovende klus is. Gelukkig zijn er verschillende

.

Op de koffie bij… Onze media analisten

Altijd al een kijkje willen nemen in de Clipit-keuken? Dan is dit je kans! Je kent Charissa, Patty, Kim en Paul misschien vooral als je adviseurs bij het opstellen van de juiste zoekopdrachten, maar de redactie doet nog veel meer!

.

Klassieke muziekliefhebber zorgt voor ruim €450 duizend online PR-waarde

Afgelopen weekend vond het jaarlijks terugkerende Prinsengrachtconcert in Amsterdam plaats. Een concert voor de verknochte klassiek liefhebber die in intieme setting naar muziek luistert van de grote meesters. Clipit analyseerde de online buzz rondom het concert vanuit de interesse of

.